29.3.07

Alles 2.0

Ooit had ik een pc waarvan de harde schijf ontzettend veel lawaai maakte, maar als je enkele minuten niets deed, hoorde je ze zo stilvallen. Hetzelfde overkomt mij doorgaans als ik in marketingtijdschriften zit te lezen. Na enkele zinnen valt mijn harde schijf compleet stil.

Neem nu MM, kort voor Media Marketing. In het recentste nummer staat een bijdrage over Efficiëntie 2.0, de nieuwe marketinggeneratie. Nu is het zo dat sedert een paar weken àlles waar 2.0 achterstaat mijn speciale aandacht geniet. En wanneer het dan ook nog eens over Marketing 2.0 lijkt te gaan, is het hek helemaal van de dam.

Tenminste, voor enkele zinnen toch. Want dan slaat mijn harde schijf in waaktoestand. Om nog net tegen het einde van het artikel mee te krijgen dat het gaat over het gebruik van blogs om consumenten te bevragen, of zoiets. 2.0, ja ongetwijfeld. Maar marketing talk is toch niet echt mijn ding...

Geen opmerkingen: